ENERGA Basket Cup – największy w Polsce turniej koszykarski dla młodzieży – wkracza w decydująca fazę. 32 zespoły dziewcząt i chłopców wyłonione w czasie wielomiesięcznych rozgrywek spośród około 6500 drużyn
Podczas targów CES 2021 Samsung zapowiedział, że w 2021 roku rozwinie funkcjonalność swoich telewizorów Neo QLED i innych wybranych modeli, zwiększając także ich dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Oto wybrane r
20 sierpnia 2020 r.Nowy spin-off UW – wyszukiwarka na sterydach dla biznesu i inwestorówQuant_kit to nowa spółka technologiczna powołana przy Uniwersytecie Warszawskim. Jej celem jest wprowadzenie na rynek autorskiej technologi
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia 2019 – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatnim roku do�
Marka TEEKANNE wsparła wyjątkową imprezę pod nazwą ?Gwiazdy na śniegu?, która odbyła się w pierwszej połowie lutego na Polanie Jakuszyckiej. Kilkadziesiąt osób znanych z telewizji, radia i pierwszych stron gazet spotkało s
Warszawa, 22.08.2018 r.Informacja prasowa Rewolucja w zakresie ochrony danych osobowych oraz zupełnie inne niż dotychczas spojrzenie na kwestię prywatności – to hasła odzwierciedlające wdrożenie RODO, czyli europejskie rozpo
Już w sobotę 7 czerwca w Warszawie odbędą się Igrzyska Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej. Będzie to już dwudziesta edycja tych zawodów. Wydarzenie wspiera marka TEEKANNE.…
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego
Hiperautomatyzacja, nowe miejsca pracy i cyfrowa etyka – jakie będą trendy technologiczne w 2020 roku?Warszawa, 31 stycznia 2020 – Rok 2020 zdominuje sztuczna inteligencja, która pomoże w pogłębionych analizach i hiperautoma
Informacja prasowa, Warszawa, luty 2021Rusza oferta akcji producenta medycznej marihuany Crowdfundingowa emisja CanPoland SA wystartuje już 9 lutegoKwotę 4,4 mln zł chce pozyskać od inwestorów społecznościowych łódzka firma