Rzeszów, 27 stycznia 2021r.Koszmar centrów handlowych trwa. Nawet jeśli od lutego galerie będą otwarte na linii najemcy- właściciele obiektów czekają nas konflikty. Jak np. rozliczyć opłaty eksploatacyjne za okresy lockdown
Warszawa, 16 marca 2018 r.Prowadzący własny biznes są zobowiązani do terminowego regulowania nie tylko należności z tytułu faktur od dostawców i podwykonawców, ale również płacenia podatków i ubezpieczenia. W przedsiębio
300 żołnierzy Wojsk Obrony Terytorialnej złoży w najbliższy weekend przysięgę wojskową. 28 i 29 listopada uroczystości odbędą się aż w siedmiu miastach: Ciechanowie, Gliwicach, Brzegu, Jarosławiu, Giżycku, Morągu
W cyfrowej transformacji najważniejszy jest człowiekWarszawa, 18 czerwca 2019 – PKB Polski może zwiększyć się nawet o 275 mld złotych w ciągu najbliższych sześciu lat, jeśli w pełni wykorzystamy potencjał cyfryzacji . S
informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
Prowadzenie firmy wiąże się z nierzadko z dużym nakładem finansowym. Dodatkowe fundusze pomagają przedsiębiorcom w bieżącym funkcjonowaniu lub też zostają przeznaczone na rozwój biznesu. O tym, skąd pozyskać korzystne fin
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn
125 webinarów, w których udział wzięło ponad 23 000 uczestników. Niemal 12 500 przeszkolonych on-line nowo zatrudnionych pracowników handlu różnego szczebla, ponad 1 600 uczestników warsztatów stacjonarnych (jeszcz
Niuanse w prawie autorskim – kiedy twój dorobek wcale nie należy do Ciebie2019-07-08 Prawo autorskie ma dualistyczny charakter – wyróżniamy autorskie prawa osobiste i autorskie prawa majątkowe. Każde z nich jest samodzielne
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �