Zgłoszenia do „małego ZUS plus” tylko do 1 lutegoPrzedsiębiorcy, którzy chcieliby skorzystać z „małego ZUS plus”, wciąż mogą złożyć odpowiednią deklarację. Eksperci inFakt przypominają, że ostatni dzień zgłos
Warszawa, 27.11.2018 r.Informacja prasowa 181 dni – tyle upłynęło od wejścia w życie unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Na początku listopada polski rząd przyjął ostatni pakiet przepisów związanych z w
III Archipelag Zabawy — niezwykły festiwal dla dzieci online! Warsztaty z kaligrafii i wykonywania bombek, zajęcia muzyczne, cyrkowe i teatralne, a także wiele innych kreatywnych zajęć dla dzieci. Te i wiele innych atrakcji czek
Internetowe biuro podróży Tripsta.pl podsumowało ostatnie dwa lata rezerwacji dokonywanych przez Polaków za pośrednictwem strony www oraz jej wersji mobilnej. Wyniki są ciekawe. …
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018r.Ile kosztowało polski transport wejście do UE?Z początkiem maja, Polska obchodziła 14. rocznicę wejścia do Unii Europejskiej. W ciągu tego okresu, nastąpiło wiele zmian, które wpłyn
Warszawa, 19.02.2019 r.Informacja prasowaPrzedsiębiorcy nieustająco napotykają problemy w praktycznym stosowaniu przepisów RODO. Jak podaje UODO, wpłynęło do nich już ponad 3 tys. skarg związanych z nieprawidłowym przetwarz
Warszawa, 10 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa RODO to ostatnio gorący temat. Zostało już bardzo mało czasu na odpowiednie przygotowanie do nowego unijnego rozporządzenia. Niestety na niewiedzy i wkradających się emocjach prz
Wyzwanie małych i średnich firm: pracować mądrzejWarszawa, 23 czerwca 2020 – Według badań pracownicy mogą tracić nawet 30% czasu na szukanie, przygotowywanie i zabezpieczanie informacji, a kolejne 20% na tworzenie plików z
Informacja prasowaWarszawa, 13 stycznia 2020 r. Firma telemedyczna Infoscan S.A. poinformowała o zawieszeniu dalszych emisji obligacji zamiennych na akcje realizowanych w ramach umowy inwestycyjnej podpisanej w 2019 roku z fundusze
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie