Poczta Polska zdobyła pierwszą nagrodę w prestiżowym konkursie filatelistycznym EUROPA Stamp 2020. W tym roku tematem znaczków były dawne szlaki pocztowe. To kolejne wyróżnienie dla polskiego waloru filatelistycznego w ramach t
Informacja prasowaWarszawa, 18.09.2017 r.Kradzieże i uszkodzenia pojazdów – raport zagrożeńdla polskich firm transportowychJak wynika z badania przeprowadzonego przez markę VIAON, przedsiębiorcy oraz kierowcy zawodowi coraz
W najbliższy weekend, 27-29 listopada, odbędzie się HackYeah, czyli wirtualna edycja największego stacjonarnego hackathonu w Europie. Łączna pula nagród dla programistów, którzy wezmą w nim udział, przekroczyła 400 tys. zł
Biznes na Ukrainie – poradnik dla polskiego przedsiębiorcy2019-11-04 W jaki sposób rozpocząć działalność na terytorium Ukrainy? Jaka forma prowadzenia biznesu będzie najbezpieczniejsza? M.in. te pytania zadają sobie polscy
W Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej w Toruniu zakończyła się kolejna edycja kursu Combat Lifesaver – ratownika pola walki. W szkoleniu wzięli udział żołnierze z Brygad Obrony Terytorialnej bez wykształcenia medyczn
Informacja prasowa Warszawa, 16 luty 2021 r. Akcjonariusze Infoscanu zgodzili się na sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwaAkcjonariusze Infoscan S.A., firmy telemedycznej z rynku NewConnect, z
Czy sukces kobiet zależy od zainteresowania mediów, czy może kobiety sukcesu przyciągają ich uwagę? Jaki jest wizerunek wpływowych kobiet i kto go kreuje? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można …
Dublet KiK – nowe sklepy w Łobzie i Pruszczu GdańskimGrudzień obfituje w nowe otwarcia sklepów KiK – tylko w pierwszej połowie miesiąca sieć oddała do użytku aż 8 nowych sklepów. 17.12 do tego grona dołączyły kolejne
Raport Vertiv – do 2025 roku liczba serwerowni wzrośnie o 226 proc.Zaktualizowane prognozy rozwoju branży data center zakładają wzrost liczby projektów z wykorzystaniem brzegu sieci i zmniejszoną dostępność wyspecjalizowany
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak