Skip to content
wtorek, 11 listopada, 2025
Latest:
  • Rekordowe ocieplenie i najwyższe stężenia CO2 w historii. Przed COP30 w Brazylii rośnie presja, by globalne deklaracje zamieniły się w działania
  • Estoński program e-rezydencji przyciągnął już ponad 130 tys. przedsiębiorców i start-upowców. Ponad 2,6 tys. to Polacy
  • Europejski model sportu wymaga zmian. UE pracuje nad nową strategiczną wizją
  • Luka czynszowa obejmuje kilka milionów Polaków. Rząd planuje wsparcie inwestycji mieszkaniowych z myślą o tej grupie
  • Europejska sieć światłowodowa szybko się rozbudowuje. Stopień wykorzystania łączy jest jednak niski

Korespondenci – Wiadomości z kraju i z zagranicy

Aktualności i wiadomości prasowe: reklama, media, PR, prasa, media cyfrowe

  • korespondenci.pl
  • Aktywności
  • Bezpieczeństwo
  • Biznes
  • Kultura
    • Kulturalnie
  • Punkt widzenia
    • Polityka
  • Styl życia
    • Sport
  • Wydarzenia
  • Ze świata
    • Prasowe
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 5 lat temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 korespondenci.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.korespondenci.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.korespondenci.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink caffeine #ingredients of rockstar energy drink #rockstar energy drink jacket #company of rockstar energy drink #rockstar energy drink usp #rockstar energy drink health
  • ← Grupa CDRL podsumowuje 2020 rok
  • Polskie lotniska nawet przez cztery lata będą odbudowywać ruch pasażerski. Na powrót do kondycji finansowej sprzed pandemii potrzebują jeszcze więcej czasu →
Ciekawe artykuły

Open Source jako siła napędowa przedsiębiorczości i innowacyjności w Polsce

Open Source jako siła napędowa przedsiębiorczości i innowacyjności w Polsce
Informacja prasowa Warszawa, 28 kwietnia 2015 Open Source jako siła napędowa przedsiębiorczości i innowacyjności w Polsce Zakończyła się ósma edycja konferencji Open Source Day 2015 […]

W sidle poufnych informacji – co wie o Tobie bank

W sidle poufnych informacji – co wie o Tobie bank
Warszawa, 21.03.2019 r. Informacja prasowa Wszelkie instytucje finansowe są obecnie skarbnicą poufnych informacji na temat swoich klientów. Zakres danych, którymi dysponują pozwala następnie wykorzystywać je […]

Finansowanie nieruchomości turystycznych z Monument Fund

Finansowanie nieruchomości turystycznych z Monument Fund
Aby móc z sukcesem zarabiać na nieruchomościach turystycznych, potrzebny jest odpowiedni nakład finansowy. Paulina Horabik – członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający Monument Fund – wyjaśnia, […]

Kradzieże i uszkodzenia pojazdów – raport zagrożeń

Kradzieże i uszkodzenia pojazdów – raport zagrożeń
Informacja prasowa Warszawa, 18.09.2017 r. Kradzieże i uszkodzenia pojazdów – raport zagrożeń dla polskich firm transportowych Jak wynika z badania przeprowadzonego przez markę VIAON, przedsiębiorcy […]

W trzecim tygodniu GovTech Festival na pierwszym planie Hackathon dla Miast i Cyfrowy Wolontariusz

Kolejny, trzeci już tydzień GovTech Festival, to przede wszystkim programowanie rozwiązań dla miast, które zgłosiły swoje wyzwania do Hackathonu dla Miast organizowanego przez Polski Fundusz Rozwoju i GovTech Polska. Już w najb

„Mieć Wpływ” – KGHM organizatorem II Dolnośląskiej Konferencji CSR

KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny zaprasza przedsiębiorców do udziału w wyjątkowym wydarzeniu „Mieć Wpływ” – II Dolnośląska Konferencja CSR „Zrównoważony Rozwój w Służbie Rodziny i Człowieka”. Spotkanie w t

Magiczny Bella Skyway Festival

Gigantyczna iluminacja obejmująca główny deptak toruńskiej starówki — ulicę Szeroką — będzie największą atrakcją tegorocznej edycji Bella Skyway Festival. Okaza

TEEKANNE wspiera Igrzyska Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej

TEEKANNE wspiera Igrzyska Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej
Już w sobotę 7 czerwca w Warszawie odbędą się Igrzyska Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej. Będzie to już dwudziesta edycja tych zawodów. Wydarzenie wspiera marka TEEKANNE.Zmag

Zdalna praca szansą na rozwój kobiet

Zdalna praca szansą na rozwój kobiet
22-02-2018 | 08:20 | Polska Rusza pierwszy w Polsce kurs, który pozwala zbudować umiejętności niezbędne do pełnoetatowej pracy zdalnej w obszarze wsparcia administracyjno-marketingowego firm. Wirtualna […]

Dramatyczna sytuacja na Ukrainie ? relacja na żywo w Bankier.pl

Redakcja portalu Bankier.pl na żywo relacjonuje wydarzenia na Ukrainie. Ukraina stoi o krok od wojny domowej, władze zdecydowały się na pacyfikację Majdanu, demonstranci stawiają opór, do zamieszek
Listopad 2025
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« Paź    
Strony
  • Archiwum
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
www skyscanner pl, euipo, kurs cyberbezpieczeństwa kraków, Grape Up swisscom, infakt, inea online, automat vendingowy zużycie energii, https://www korespondenci pl/a/modern-commerce-bankier-forum/, milka 1980 ok ru, pytanie na śniadanie dr łukasz antolak
https://www korespondenci pl/a/modern-commerce-bankier-forum/, https://www korespondenci pl/a/metropolia-blisko-ruin-memfis/, https://www korespondenci pl/a/zwrot-z-podatku-pit-kl-03-co-oznacza/, https://www korespondenci pl/tag/hebe-butelka-z-atomizerem/, milka 1980 ok ru, automat vendingowy zużycie energii, niezapłacona faktura zaliczkowa, quizy miraculum, ilosc godzin maj 2021, ciekawostki związane z wiosną
Tagi
BIZNESEdukacjaEnergetykaFinanseFirmaGiełdaGospodarkaHandelIT i technologieKulturaMedia i PRMotoryzacjaNieruchomościOchrona środowiskaPracaPrzemysłPrzemysł spożywczySportTransportZdrowie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.