Skip to content
sobota, 20 września, 2025
Latest:
  • 6 mld euro unijnej pożyczki trafi na zwiększenie produkcji ukraińskich dronów. Celem jest wsparcie Ukrainy i wzmocnienie pozycji Europy
  • Banki chcą przyspieszenia deregulacji. Może ona usprawnić cyfryzację sektora
  • Europejska branża odzieżowa ostrzega przed zalewem tanich ubrań z Chin. Oczekuje reakcji UE
  • Średnie miesięczne wydatki studenta coraz bliżej pułapu 4 tys. zł. W ciągu sześciu lat wzrosły dwukrotnie
  • Europosłowie krytyczni wobec propozycji nowego budżetu UE. Wśród wad zmiany w polityce rolnej i nowe podatki europejskie

Korespondenci – Wiadomości z kraju i z zagranicy

Aktualności i wiadomości prasowe: reklama, media, PR, prasa, media cyfrowe

  • korespondenci.pl
  • Aktywności
  • Bezpieczeństwo
  • Biznes
  • Kultura
    • Kulturalnie
  • Punkt widzenia
    • Polityka
  • Styl życia
    • Sport
  • Wydarzenia
  • Ze świata
    • Prasowe
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 4 lata temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 korespondenci.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.korespondenci.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.korespondenci.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink tangerine #is a rockstar energy drink bad for you #rockstar energy drink pepsico #rockstar energy drink kidney stones #rockstar energy drink polska #rockstar energy drink kcal
  • ← Grupa CDRL podsumowuje 2020 rok
  • Polskie lotniska nawet przez cztery lata będą odbudowywać ruch pasażerski. Na powrót do kondycji finansowej sprzed pandemii potrzebują jeszcze więcej czasu →
Ciekawe artykuły

Współadministratorzy danych – ułatwienie dla grup przedsiębiorstw

Współadministratorzy danych – ułatwienie dla grup przedsiębiorstw
Warszawa, 15 lutego 2017 r. Informacja prasowa Współadministratorzy danych – ułatwienie dla grup przedsiębiorstw Unijne przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) wprowadziły udogodnienia dla […]

Analiza Vertiv: jak będzie wyglądało przetwarzanie danych w 2020 roku?

Analiza Vertiv: jak będzie wyglądało przetwarzanie danych w 2020 roku?
Analiza Vertiv: jak będzie wyglądało przetwarzanie danych w 2020 roku? Szybkość wdrażania hybrydowych środowisk IT staje się coraz ważniejszym czynnikiem wyróżniającym producentów rozwiązań dla centrów […]

1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesu

1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesu
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesu Warszawa, 29 sierpnia 2019 – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa […]

Skąd pozyskać finansowanie dla biznesu?

Skąd pozyskać finansowanie dla biznesu?
Prowadzenie firmy wiąże się z nierzadko z dużym nakładem finansowym. Dodatkowe fundusze pomagają przedsiębiorcom w bieżącym funkcjonowaniu lub też zostają przeznaczone na rozwój biznesu. O […]

Czy Tarcza 7.0 osłoni przed falą bankructw?

Czy Tarcza 7.0 osłoni przed falą bankructw?
Przepisy siódmej odsłony rządowego programu wsparcia dla przedsiębiorców dotkniętych przez pandemię przewidują możliwość skorzystania z dobrze znanych już rozwiązań. Są to: dofinansowanie do wynagrodzenia pracownika w kw

RODO wymusza zmiany w 133 ustawach

RODO wymusza zmiany w 133 ustawach
Warszawa, 26 października 2017 r. Informacja prasowa Ministerstwo Cyfryzacji opublikowało we wrześniu br. projekt nowej ustawy o ochronie danych. Liczy on ponad 170 stron, na […]

Kilometrówki zagrażają bezpieczeństwu na drogach

Kilometrówki zagrażają bezpieczeństwu na drogach
Informacja prasowa Warszawa, 28.03.2018 r. Państwowa Inspekcji Pracy rozpatruje kolejne skargi od kierowców, których pracodawcy rozliczają na podstawie tzw. kilometrówek. Pomimo że prawo zabrania uzależniania […]

Oświadczenie

W nawiązaniu do publikacji prasowych dot. realizacji przez Pocztę Polską S.A. usługi wykonywanej na rzecz Ministerstwa Zdrowia w zakresie dystrybucji pulsoksymertrów Spółka oświadcza, iż nie jest prawdą zawyżona cena realiza

Dokumenty kierowcy to podstawa

Dokumenty kierowcy to podstawa
Dokumenty kierowcy to podstawa O co kierowcy ciężarówek pytają najczęściej? Jednym z głównych powodów telefonowania na numer interwencyjny Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców (OCRK) jest brak […]

Już dziś rusza 51. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu!

Już dziś rusza 51. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu!
Piątek, sobota i niedziela będą prawdziwym świętem muzyki. Na organizowanym już po raz pięćdziesiąty pierwszy Festiwalu, wystąpią największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej.
Wrzesień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Sie    
Strony
  • Archiwum
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
ilosc godzin maj 2021, kurs cyberbezpieczeństwa kraków, kosmopedia, https://www korespondenci pl/a/zwrot-z-podatku-pit-kl-03-co-oznacza/, sytuacja na ukrainie 2018, niezapłacona faktura zaliczkowa, preferencje wyborcze polaków 2018, ewelina kubiak z wars, seksting, dostosowanie ustaw sektoroowych do rodo
https://www korespondenci pl/a/modern-commerce-bankier-forum/, https://www korespondenci pl/a/metropolia-blisko-ruin-memfis/, https://www korespondenci pl/a/zwrot-z-podatku-pit-kl-03-co-oznacza/, https://www korespondenci pl/tag/hebe-butelka-z-atomizerem/, milka 1980 ok ru, automat vendingowy zużycie energii, niezapłacona faktura zaliczkowa, quizy miraculum, ilosc godzin maj 2021, ciekawostki związane z wiosną
Tagi
BIZNESEdukacjaEnergetykaFinanseFirmaGiełdaGospodarkaHandelIT i technologieKulturaMedia i PRMotoryzacjaNieruchomościOchrona środowiskaPracaPrzemysłPrzemysł spożywczySportTransportZdrowie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.