Skip to content
niedziela, 28 grudnia, 2025
Latest:
  • Komisja Europejska walczy z kryzysem dostępności mieszkań. Zapowiada wsparcie dla miliardowych inwestycji w mieszkalnictwo
  • Kończy się okres przejściowy w systemie kaucyjnym. Proces wdrożenia potrwa jeszcze wiele miesięcy [DEPESZA]
  • Poszukiwane usługi związane ze świętami i sylwestrem. Polacy coraz częściej zlecają sprzątanie, gotowanie czy organizację imprez
  • Psy i koty nie powinny dostawać resztek z wigilijnego stołu. Niektóre produkty mogą być dla nich toksyczne
  • Europa nie jest głównym graczem w rozmowach nt. planu pokojowego dla Ukrainy. To może zagrozić trwałości porozumienia

Korespondenci – Wiadomości z kraju i z zagranicy

Aktualności i wiadomości prasowe: reklama, media, PR, prasa, media cyfrowe

  • korespondenci.pl
  • Aktywności
  • Bezpieczeństwo
  • Biznes
  • Kultura
    • Kulturalnie
  • Punkt widzenia
    • Polityka
  • Styl życia
    • Sport
  • Wydarzenia
  • Ze świata
    • Prasowe
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 5 lat temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 korespondenci.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.korespondenci.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.korespondenci.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink bulk buy australia #rockstar energy drink jacket #rockstar energy drink side effects #rockstar energy drink gta #rockstar energy drink bulk #company of rockstar energy drink
  • ← Grupa CDRL podsumowuje 2020 rok
  • Polskie lotniska nawet przez cztery lata będą odbudowywać ruch pasażerski. Na powrót do kondycji finansowej sprzed pandemii potrzebują jeszcze więcej czasu →
Ciekawe artykuły

Konsekwencje nieopłaconych faktur szczególnie dotykają sektor MŚP

Konsekwencje nieopłaconych faktur szczególnie dotykają sektor MŚP
Warszawa, 24.07.2018 r. W najbliższych miesiącach ponad 1/10 przedsiębiorców spodziewa się pogorszenia płynności finansowej. Ponadto odsetek firm liczących na poprawę sytuacji jest o 2,2 pkt. […]

Znak towarowy na wagę biznesu – jego odpowiednia ochrona wpływa na wartość przedsiębiorstwa

Znak towarowy na wagę biznesu – jego odpowiednia ochrona wpływa na wartość przedsiębiorstwa
Znak towarowy na wagę biznesu – jego odpowiednia ochrona wpływa na wartość przedsiębiorstwa 2019-07-23 Zasoby intelektualne wpływają w ogromnym stopniu na budowanie konkurencyjności, innowacyjności, a […]

Gdzie i z kim latamy?

Gdzie i z kim latamy?
Internetowe biuro podróży Tripsta.pl podsumowało ostatnie dwa lata rezerwacji dokonywanych przez Polaków za pośrednictwem strony www oraz jej wersji mobilnej. Wyniki są ciekawe. Z analizy przepr

Jak zabezpieczyć środowisko pracy zdalnej? 7 rad dla pracowników

Jak zabezpieczyć środowisko pracy zdalnej? 7 rad dla pracowników
Jak zabezpieczyć środowisko pracy zdalnej? 7 rad dla pracowników Pandemia COVID-19 spowodowała, że prawie dwie trzecie firm przeniosło połowę lub więcej swoich pracowników do pracy […]

Fortinet przedstawia prognozy cyberzagrożeń na 2020 rok

Fortinet przedstawia prognozy cyberzagrożeń na 2020 rok
Fortinet przedstawia prognozy cyberzagrożeń na 2020 rok Warszawa, 10.01.2020. Fortinet, światowy lider w dziedzinie szerokich, zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, przedstawił prognozy zespołu FortiGuard

Europa sobie bez nas nie poradzi

Europa sobie bez nas nie poradzi
komentarz eksperta, 6 czerwca 2019 Europa sobie bez nas nie poradzi Terminowi, solidni, pracowici – tacy są polscy przewoźnicy i kierowcy, potentaci międzynarodowego transportu drogowego […]

RODO szansą na rozwój biznesu – raport Konica Minolta

RODO szansą na rozwój biznesu – raport Konica Minolta
RODO szansą na rozwój biznesu – raport Konica Minolta Warszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, […]

Kolejna piekarnia Asprod Drive w Szczecinie umożliwi bezpieczne zakupy tuż przed Świętami

Kolejna piekarnia Asprod Drive w Szczecinie umożliwi bezpieczne zakupy tuż przed Świętami
Pieczywo i inne wyroby piekarnicze to produkty pierwszej potrzeby dla wielu naszych Klientów, zwłaszcza w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić kolejny punkt drive-thru właśnie teraz, aby jeszc

Cyberwojna już trwa, kogo ona dotyczy?

Cyberwojna już trwa, kogo ona dotyczy?
Cyberwojna już trwa, kogo ona dotyczy? Tradycyjne działania wojenne oraz te prowadzone w ostatnim czasie w cyberprzestrzeni często się ze sobą łączą. Po ostatnich napięciach […]

Oddali krew i pobiegli dla Niepodległej. TAURON podsumowuje akcje

Osiemdziesięcioro podopiecznych z domów dziecka w Krakowie, Tarnowie, Odporyszowie i Wrocławiu pokonało 102 km. Z powodu pandemii koronawirusa urządzenia, na których dzieci pokonały ten dystans pojawiły się w placówkach
Grudzień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
www skyscanner pl, pytanie na śniadanie dr łukasz antolak, korespondenci sejmowi, ilosc godzin maj 2021, sytuacja na ukrainie 2018, bezpieczeństwo w internecie cytaty, ewelina kubiak z wars, quizy miraculum, ewędlina, infakt
https://www korespondenci pl/a/modern-commerce-bankier-forum/, https://www korespondenci pl/a/metropolia-blisko-ruin-memfis/, https://www korespondenci pl/a/zwrot-z-podatku-pit-kl-03-co-oznacza/, https://www korespondenci pl/tag/hebe-butelka-z-atomizerem/, milka 1980 ok ru, automat vendingowy zużycie energii, niezapłacona faktura zaliczkowa, quizy miraculum, ilosc godzin maj 2021, ciekawostki związane z wiosną
Tagi
BIZNESEdukacjaEnergetykaFinanseFirmaGiełdaGospodarkaHandelIT i technologieKulturaMedia i PRMotoryzacjaNieruchomościOchrona środowiskaPracaPrzemysłPrzemysł spożywczySportTransportZdrowie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.