informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
23 września w SOS Wiosce Dziecięcej w Siedlcach odbyły się warsztaty dla najbardziej rozśpiewanych dzieci. Warsztaty przygotowała śpiewająca wolontariuszka Paulina Nasiłowska, a Natalia Kukulska pomogła je przeprowadzić.&hel
Mobile gaming w służbie brand safety – pod względem bezpieczeństwa gry biją na głowę aplikacje społecznościoweWycofanie się z płatnych kampanii największych reklamodawców znanej platformy społecznościowej spowodowało
Informacja prasowa Warszawa, 16 luty 2021 r. Akcjonariusze Infoscanu zgodzili się na sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwaAkcjonariusze Infoscan S.A., firmy telemedycznej z rynku NewConnect, z
22-02-2018 | 08:20 | PolskaRusza pierwszy w Polsce kurs, który pozwala zbudować umiejętności niezbędne do pełnoetatowej pracy zdalnej w obszarze wsparcia administracyjno-marketingowego firm. Wirtualna asystentka otwiera możliwo
Analiza Vertiv: jak będzie wyglądało przetwarzanie danych w 2020 roku?Szybkość wdrażania hybrydowych środowisk IT staje się coraz ważniejszym czynnikiem wyróżniającym producentów rozwiązań dla centrów danychWarszawa [
Data 28 10 2020Elektryfikacja transportu, przemysłu i budownictwa może zredukować emisję CO2 o 60% – raport EatonGDAŃSK – Elektryfikacja europejskiego sektora transportu, budownictwai przemysłu do 2050 roku mogłaby ograni
Informacja prasowaGrajewo, 9 lutego 2021Pączki z serka homogenizowanego i mascarpone– koniecznie wypróbuj na Tłusty CzwartekKarnawał w Polsce – oprócz tańców i hucznej zabawy – kojarzy się często z dobrym, wysta
Pokolenie Z, czyli osoby urodzone pomiędzy 1995 a 2005 rokiem, będące przedstawicielami niżu demograficznego, już teraz stanowi blisko 20% pracowników zatrudnionych w sektorze usług dla biznesu (dane ABSL). Co wyróżnia „Zetk
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn