Aby móc z sukcesem zarabiać na nieruchomościach turystycznych, potrzebny jest odpowiedni nakład finansowy. Paulina Horabik – członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający Monument Fund – wyjaśnia, w jaki sposób pozyskać fi
Warszawa, 9 listopad 2017 r.Zgodnie z art. 32 RODO każda organizacja powinna oszacowywać ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Jest to o tyle istotne,
Informacja prasowaGrajewo, 9 lutego 2021Pączki z serka homogenizowanego i mascarpone– koniecznie wypróbuj na Tłusty CzwartekKarnawał w Polsce – oprócz tańców i hucznej zabawy – kojarzy się często z dobrym, wysta
Warszawa, 27.11.2018 r.Informacja prasowa 181 dni – tyle upłynęło od wejścia w życie unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Na początku listopada polski rząd przyjął ostatni pakiet przepisów związanych z w
Warszawa, 26 października 2017 r.Prawie 70% polskich przedsiębiorców z sektora MŚP nie otrzymuje płatności za wystawione faktury w terminie. Ponad 13% respondentów 14. fali badania Bibby MSP Index czeka na uregulowanie należno
Rynek danych z kosmosu będzie nadal rósł, w ciągu najbliższej dekady o blisko 10 proc. roczniePrzemysł satelitarny i branża kosmiczna prężnie rosną w siłę. Dane z satelitów są dziś niezbędne do rozwoju wielu technologi
III Archipelag Zabawy to aż 9 dni festiwalu i 15 różnych, pełnych warsztatowych atrakcji filmów! Kolejne dni pełne będą wyjątkowych atrakcji skierowanych do najmłodszych torunian. Na horyzoncie jeszcze kilka wysp tematycznych
Marka TEEKANNE wsparła wyjątkową imprezę pod nazwą ?Gwiazdy na śniegu?, która odbyła się w pierwszej połowie lutego na Polanie Jakuszyckiej. Kilkadziesiąt osób znanych z telewizji, radia i pierwszych stron gazet spotkało s
Vertiv w czołówce dostawców na rynku modułowych centrów danychBadania przeprowadzone przez Omdia pokazują, że światowy rynek prefabrykowanych modułowych centrów danych wzrósł o ponad 65%Warszawa [10 września 2020 r.] Ver
Dziś 300, jutro 330 – KiK podwyższa poprzeczkęKiK głośno komunikował strategię rozwoju na 2019 rok. Od wielu miesięcy wiadomo było, że w kontekście tegorocznych planów marka celuje w liczbę 300 sklepów. Na ostatnim odc