Warszawa, 16 marca 2018 r.Prowadzący własny biznes są zobowiązani do terminowego regulowania nie tylko należności z tytułu faktur od dostawców i podwykonawców, ale również płacenia podatków i ubezpieczenia. W przedsiębio
Czy internet naprawdę jest niebezpieczny?„Dzień bezpiecznego internetu” to dobra okazja, aby uświadomić sobie, że bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni zależy w dużej mierze od samych użytkowników i ich zachowania. Podczas k
W finale 18. edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku znaleźli się:Kategoria „Produkcja i Usługi”Leszek Krysieniel, Arkadiusz Kozak – 4KraftEwa Chodakowska – BeBioLeszek Gierszewski – DRUTEXIgor Klaja – OTCFJacek S
Już za niespełna miesiąc kończy się przejściowy okres obowiązywania dotychczasowych zasad handlu pomiędzy UE a Wielką Brytanią, która opuściła Unię z początkiem lutego br. Jakie będą nowe reguły współpracy handlowej
Data 29 09 2020e-bankowość dostępna całą dobę dzięki centrom danychGDAŃSK – Aż 65% Polaków dokonuje płatności przez internet. Z urządzeń mobilnych wykonywanych jest już średnio ponad 86 mln transakcji miesięcznie.
Komentarz Prezesa GreenWay Polska: Wejście w życie e-taryfy jest istotnym krokiem dla rozwoju elektromobilności w Polsce. E-taryfa reguluje opłaty pomiędzy operatorami sieci energetycznych a operatorami stacji ładowania aut
Jedenaście miesięcy temu Tomek Kowalski, wokalista i zwycięzca programu Must be The Music, uległ poważnemu wypadkowi. Doznał uszkodzenia rdzenia kręgowego i jest sparaliżowany od pasa w dół. Teraz dzięki wsparciu Centrum Pom
Warszawa, 22 grudnia 2017 r.7 symptomów kryzysu w firmiePomimo rosnącego optymizmu polskiego sektora MŚP i zadowalających danych płynących z rynku kryzysy w firmach zdarzają się i będą mieć miejsce również w przyszłoś
Informacja prasowa21/06/2018Ruch szyfrowany – bezpieczny kanał komunikacji czy nowy kanał ataku dla cyberprzestępców?Coraz więcej ataków przez szyfrowane łącza internetoweCyberprzestępcy coraz częściej przeprow
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie