Firma Samsung poinformowała, że na międzynarodowych targach Consumer Electronics Show (CES) 2015 zaprezentuje nową i rozszerzoną ofertę monitorów i systemów wizualizacji, w tym pełną gamę zakrzywionych monitorów i systemów
III Archipelag Zabawy — niezwykły festiwal dla dzieci online! Warsztaty z kaligrafii i wykonywania bombek, zajęcia muzyczne, cyrkowe i teatralne, a także wiele innych kreatywnych zajęć dla dzieci. Te i wiele innych atrakcji czek
Dokumenty kierowcy to podstawaO co kierowcy ciężarówek pytają najczęściej? Jednym z głównych powodów telefonowania na numer interwencyjny Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców (OCRK) jest brak aktualnych dokumentów
Kraków, 29 października 2019 r. Informacja prasowaRozwój pracowników jest naszą siłą!Konieczność podnoszenia kwalifikacji podyktowana zmieniającymi się wymaganiami klientów to motor napędowy szkoleń i indywidualnego po
W ciągu ostatniego roku technologie mobilne zajęły kluczowe miejsce w codziennym życiu. Pracujemy zdalnie, coraz więcej czasu spędzamy w domu. Przyspieszone przejście do świata, gdzie technologia odgrywa tak ważną rolę, nies
Polska mniej przyjazna kierowcom ze Wschodu?Od kilku lat lawinowo rośnie liczba cudzoziemców, głównie zza wschodniej granicy, którzy rozpoczynają pracę w Polsce. Dla branży TSL zmagającej się z poważnym deficytem kadrowym t
Informacja dla mediówLay’s towarzyszem domowych seansów filmowych Warszawa, 17 lutego 2021 r.Trwa 4. edycja najbardziej filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejn
Informacja prasowa Kościan, 16 stycznia 2020 r.Rekordowe przychody Grupy CDRL w IV kwartale Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, podsumowała wyniki sprzedaży w czwar
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13.11.2018W kwestii oszczędności na tle Europy Polacy od lat wypadają blado. Jednak dane pokazują, że w ostatnim czasie sytuacja naszych finansów uległa poprawie. Jak obecnie kształtuje się nasza
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie