W 2016 roku branża outsourcingu contact center rosła w siłę.

Informacja prasowa
Warszawa, 8 lutego 2017

W 2016 roku branża outsourcingu contact center rosła w siłę.
Teleperformance Polska wyznacza kierunek rozwoju nowoczesnych contact center.

Polska jest europejskim liderem sektora nowoczesnych usług dla biznesu, którego wzrost w minionym roku wyniósł blisko 20%. Rosnąca konkurencja sprawia, że w walce o klienta liczą się tylko najlepsi. Liderzy branży outsourcingu contact center muszą oferować wielojęzyczną i omnikanałową obsługę przy jednoczesnej gwarancji bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Teleperformance Polska nieustannie podnosi standardy obsługi i stosuje najlepsze praktyki bezpieczeństwa. W 2016 roku Teleperformance Polska zwiększyła zatrudnienie o blisko 200 osób i zanotowała ponad 35% wzrost przychodów.

Zaufanie globalnych i lokalnych liderów
Outsourcing contact center w Polsce to potężna, zaawansowana biznesowo branża świadcząca usługi dla największych firm i organizacji z całego świata. Rozwój technologiczny i stale rosnąca świadomość klientów, którzy oczekują profesjonalnej obsługi sprawiły, że outsourcing contact center nie jest postrzegamy już jako „branża od niechcianych telefonów“. Polskie centra operacyjne zatrudniają konsultantów i specjalistów prowadzących interakcje z konsumentami w kilkunastu językach obcych za pomocą różnych kanałów – telefon, chat, e-mail, Facebook, WhatsApp czy Twitter. Tylko dostawcy, którzy są w stanie zagwarantować najbardziej kompleksowe, a przede wszystkim jakościowe rozwiązania z wykorzystaniem zintegrowanych kanałów interakcji mają szansę na zaistnienie na konkurencyjnym rynku usług outsourcingu contact center. Teleperformance Polska może pochwalić się intensywnym rozwojem portfolio klientów w 2016 roku. Na poziomie globalnym rozpoczęliśmy obsługę projektu dla światowego lidera w branży nowych technologii – dostawcy oprogramowania i urządzeń. Lokalnie podjęliśmy współpracę z dwoma wiodącymi w Polsce bankami oraz rozwinęliśmy projekt dla globalnego lidera w branży artykułów sportowych, w ramach którego obsługujemy obecnie aż 18 rynków w 11 językach – mówi prezes firmy, Mariusz Odkała.

Przestrzeń na rozwój
Intensywnemu rozwojowi spółki, jaki przypadł na drugie półrocze 2016 roku, towarzyszyło uruchomienie trzeciego w Polsce, a drugiego w Warszawie, oddziału Teleperformance Polska, który zlokalizowany jest w wysokiej klasy biurowcu przy ul. Wołoskiej 24. Nasze nowe biuro to ponad 1 600 m2 z przestronnymi częściami wspólnymi: szatniami, kuchnią pracowniczą oraz pokojem relaksu ze strefą gier i odpoczynku – mówi Mariusz Odkała – Uruchomienie kolejnego oddziału to sygnał do rynku i naszych klientów, że jesteśmy gotowi i otwarci na rozwój istniejących i pozyskanie nowych projektów.

Zespół ma znaczenie
Nowe biuro i wzrost biznesu to także nowe miejsca pracy. W minionym roku zespół Teleperformance Polska powiększył się o blisko 200 osób. Obecnie pracuje u nas ponad 700 osób, które reprezentują 38 narodowości ze wszystkich kontynentów. Tak zróżnicowany kulturowo, wielojęzyczny zespół jest tym, co wyróżnia nas na tle konkurencji. Dzięki temu możemy świadczyć profesjonalną obsługę na projektach realizowanych dla globalnych marek, których klienci obecni są w różnych krajach – podkreśla prezes firmy.

Każdego roku Teleperformance Polska uczestniczy w globalnym badaniu, dzięki któremu regularnie sprawdzany jest poziom satysfakcji pracowników. W minionym roku znaczna większość pracowników pozytywnie określiła swoje doświadczenia z firmą i zadowolenie z pracy. Satysfakcja zespołu jest dla nas niezwykle ważna. Od niej uzależniona jest rotacja pracowników, a ta ma kluczowe znaczenie dla jakości obsługi naszych klientów. Wiemy jak ważna w budowaniu długotrwałych relacji z pracownikami jest również możliwość rozwoju zawodowego. W 2016 roku, w ramach rekrutacji wewnętrznych prowadzonych przez Teleperformance Polska awanse zdobyło aż 50 osób – podkreśla Mariusz Odkała.

Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu
Od firm obsługujących największe światowe przedsiębiorstwa i marki oczekuje się najwyższych standardów, nie tylko w kwestii jakości, ale także bezpieczeństwa. Ze względu na dużą ilość zatrudnianych pracowników, którzy mają dostęp do tajnych informacji, to właśnie contact centers padają często ofiarą cyberprzestępców. Centra obsługi, które chcą zdobyć zaufanie i lojalność klientów muszą chronić się przed tym rosnącym zagrożeniem stosując kompleksową strategię bezpieczeństwa. Teleperformance Polska może pochwalić się uzyskaną w tym roku certyfikacją PCI DSS. Oznacza to, że nasza firma gwarantuje swoim klientom bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa na projektach, na których przetwarza się poufne dane konsumentów, takie jak dane kart płatniczych. W grudniu 2016 r. otrzymaliśmy również certyfikat potwierdzający zgodność z normą ISO 27001, która poświadcza, że posiadamy wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem informacji – dodaje Mariusz Odkała.

O GRUPIE TELEPERFORMANCE
Teleperformance to światowy lider w wielokanałowym zarządzaniu doświadczeniami klienta. Świadczy usługi związane z obsługą klienta, wsparciem technicznym, pozyskiwaniem klientów oraz windykacją wierzytelności. W 2015 r. grupa uzyskała skonsolidowany przychód w wysokości 3,4 miliarda euro.
Grupa zarządza 147 000 stanowiskami i zatrudnia 190 000 pracowników w 311 centrach obsługi zlokalizowanych w 65 krajach, świadcząc usługi outsourcingu contact center dla ponad 160 rynków. Ponadto obsługuje projekty w 75 językach i dialektach w imieniu wielkich międzynarodowych spółek działających w rozmaitych branżach.

O TELEPERFORMANCE POLSKA
Teleperformance Polska obecne jest na polskim rynku nieprzerwanie od 20 lat i jest jednym z pierwszych call contact center założonych w Polsce. Działamy w trzech oddziałach zlokalizowanych w Warszawie i Siedlcach.
Globalny zasięg, wieloletnie doświadczenie i innowacyjność pozwala nam skutecznie reagować na różnorodne potrzeby płynące z rynku usług outsourcingowych.
Świadczymy usługi omnikanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta, wsparcia technicznego oraz sprzedaży, dla globalnych firm z sektora B2B i B2C, działających m.in. w branżach: e-commerce, retail, software, elektronika, energetyka, bankowość czy usługi finansowe.
Zatrudniamy obecnie 700 pracowników, obywateli ponad 30 różnych krajów, którzy obsługują klientów w 16 językach.

Top