Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Imiona dla lodowców po satelitachDzięki satelitom umieszczonym na orbicie wiemy, że obecnie każdego roku Ziemia traci ilość lodu trzykrotnie większą od wszystkich lodowców w europejskich Alpach. To powoduje wzrost globalnego
Warszawa, 30.10.2017 r.Eksperci od rozliczania czasu pracy kierowców, bezpieczeństwa przewozów oraz szkoleniowcy europejskich służb kontrolnych udzielą bezpłatnych porad w mobilnym punkcie konsultacyjnym VIAON podczas V edycji
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn
Concordia Polska Grupa Generali jest partnerem tematycznym V Forum Rolników i Agrobiznesu, które odbędzie się 24 i 25 listopada. Tegoroczną edycję zaplanowano w formacie online.W prelekcjach i debatach wezmą udział eksperci, n
Warszawa 23.11.2017Z tysięcy osób na castingach, dziś w grze o wielką wygraną została czwórka największych muzycznych wojowników: Maja Kapłon, Marta Gałuszewska, Michał Szczygieł i Łukasz Łyczkowski. Finał coraz bliże
Informacja prasowa20/11/2019Stare WAF-y się nie sprawdzają, system H88 ma to zmienićTylko 40 proc. firm korzystających z systemów WAF (Web Application Firewall) jest zadowolona ze sposobu, w jaki działają
INFORMACJA DLA MEDIÓWGdańsk, 20 września 2017 r.Wielofunkcyjny kompleks Forum Gdańsk wzbogacił się o kolejną markę szwedzkiej grupy H&M – & Other Stories. To świetna wiadomość dla mieszkańców Trójmiasta i ca
Grupa PZU została tytularnym sponsorem The Color Run w Polsce. The Color Run to największa na świecie seria imprez biegowych, która w tym roku zawita do naszego kraju. 5-kilometrowe biegi, zwane ?najszczęśliwszymi 5 km na świeci
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 17 lutego 2020 r.Blisko 3,3 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto Plantwear w IV kwartale 2019 r. Plantwear,