Polacy uwielbiają mięsne przysmaki. Kiełbasy, szynki i inne wędliny często goszczą na rodzimych stołach. Cenimy sobie w nich wysoką jakość i tradycyjny, domowy smak. Do klasyków serwowanych od lat można zaliczyć kiełbasę
Warszawa, 23 października 2017 r.Przygotowanie do RODO w 10 krokach– krótki poradnik dla przedsiębiorcówCoraz częściej słyszymy o nowych regulacjach, jakie wprowadza europejskie rozporządzenie o ochronie danych osobowy
informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
Warszawa, 20 października 2017 r.Informacja prasowa Wydawać by się mogło, że ustawienie monitora lub miejsca przechowywania dokumentów, nie ma dużego wpływu na funkcjonowanie firmy. A jednak służbowe biurko jest wyjątkowym
Amica Wronki S.A. bierze udział w 54. edycji targów IFA, czyli największych na świecie corocznych targach elektroniki użytkowej i sprzętu AGD. Odwiedzający stoisko Amica będą mogli poznać bogatą ofertę produktową firmy, w
Praca w grupie się opłaca. Czy na pewno?Mówi się, że, co dwie głowy to nie jedna, a działając wspólnie, można osiągnąć więcej. Ale czy zawsze? Korzyści płynące z pracy w grupie są oczywiste. A co z pracą samodzieln�
Kraków, 26 listopada 2019 r.Informacja prasowaHistoria kołem się toczy – Maciej Naziębłło dyrektorem hotelu Novotel Kraków City West oraz ibis Budget Kraków Bronowice.Swoją przygodę z Grupą Accor rozpoczął 15 lat temu
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A
Warszawa, 13 stycznia 2015 r. ? MasterCard w tym roku już po raz trzeci zagrał razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, a po raz drugi odbyła się twitterowa akcja ?MasterCard gra z WOŚP?. W jej ramach, za każdy wpis unik
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czeg