W Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej w Toruniu zakończyła się kolejna edycja kursu Combat Lifesaver – ratownika pola walki. W szkoleniu wzięli udział żołnierze z Brygad Obrony Terytorialnej bez wykształcenia medyczn
Andrzej Wiśniowski, założyciel firmy WIŚNIOWSKI z miejscowości Wielogłowy k. Nowego Sącza, będzie reprezentował Polskę podczas światowego finału konkursu Przedsiębiorca Roku, który odbędzie się w dniach 4-8 czerwca 2014
Wiele osób wciąż wierzy, że ziemia jest płaska, a globalne ocieplenie to mit. Wierzymy, że picie alkoholu zwalcza covid, a część naszego społeczeństwa wciąż głosi teorię, że cała epidemia, to tylko mistyfikacja i w szp
W pierwszym kwartale 2021 r. operator pocztowy otrzyma do dyspozycji wszystkie z ponad tysiąca nowych aut dostawczych. Do pocztowej floty dołączyło właśnie ponad 400 aut zakontraktowanych w ubiegłym roku.Poczta Polska rozpoczę
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
Czego nauczyły nas cyberataki w dobie COVID-19?Według analityków z FortiGuard Labs firmy Fortinet, okres pandemii jest czasem wielkich żniw dla cyberprzestępców. Korzystają z dobrze sprawdzonych metod, które zapewniają im wys
125 webinarów, w których udział wzięło ponad 23 000 uczestników. Niemal 12 500 przeszkolonych on-line nowo zatrudnionych pracowników handlu różnego szczebla, ponad 1 600 uczestników warsztatów stacjonarnych (jeszcz
10. maja zakończyła się jubileuszowa edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Trzy sceny pokazowe, strefa wystawiennicza Showroom oraz liczne wydarzenia towarzyszące, w tym konferencje i warsztaty branżowe, odwiedziło 16 00
Warszawa, 26 kwietnia 2018 r.Zachowanie ciągłości w przepływie należności jest dużym wyzwaniem dla firm ze wszystkich obszarów bez względu na ich rozmiar czy staż na rynku. Prowadzący interes często spotykają się z dług
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak