RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz
Warszawa, 8 lutego 2020Międzynarodowy Dzień Pizzy, czyli ulubione święto kulinarne PolakówPolacy są pasjonatami kuchni włoskiej. Kochamy zarówno desery, risotto jak i makarony, czy pizzę. To właśnie ten najpopularniejszy n
Już za niespełna miesiąc kończy się przejściowy okres obowiązywania dotychczasowych zasad handlu pomiędzy UE a Wielką Brytanią, która opuściła Unię z początkiem lutego br. Jakie będą nowe reguły współpracy handlowej
Poczta Polska wyemitowała dziś kartkę pocztową dla upamiętnienia wydarzeń Grudnia ’70. Pierwsze strzały padły 15 grudnia w Gdańsku. Do prawdziwej masakry doszło dwa dni później w Gdyni, kiedy wojsko i milicja ostrzelały
Informacja prasowa03/02/2020Przeglądarka Edge uruchomiła, a Chrome wkrótce uruchomi domyślne blokowanie plików cookies. Oznacza to wielkie zmiany dla wydawców stron i reklamy internetowejW ciągu 2 lat nas
Astell&KernKANN KANN ALPHA to trzeci produkt z serii KANN, uwielbiany przez audiofilów na całym świecie, został zaprojektowany, aby rozwiązać problem ultra wysokiej mocy wyjściowej w cyfrowym odtwarzaczu audio, przy jednoc
Wypadki, kradzieże i awarie to miliardowe straty dla firm –ograniczyć je mogą inteligentne systemy wideoWarszawa, 8 stycznia 2019 – W latach 2015–2017 w co trzeciej firmie doszło do wypadku w pracy . W pierwszym półroczu
Informacja dla mediówLay’s towarzyszem domowych seansów filmowych Warszawa, 17 lutego 2021 r.Trwa 4. edycja najbardziej filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejn
Warszawa, 26 października 2020Otwarta współpraca, czyli usługi delivery zaangażowane społeczniePierwsza fala pandemii na całym świecie podkreśliła znaczenie usług delivery dla zachowania bezpiecznego dystansu, jak i codzie
Dziś 300, jutro 330 – KiK podwyższa poprzeczkęKiK głośno komunikował strategię rozwoju na 2019 rok. Od wielu miesięcy wiadomo było, że w kontekście tegorocznych planów marka celuje w liczbę 300 sklepów. Na ostatnim odc